T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KAHRAMANMARAŞ / ELBİSTAN - Çiçek İlkokulu

2024 - 2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SENE BAŞI ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTISI

Çiçek İlkokulu - Ortaokulu Öğretmenlerinin Dikkatine;

2024 - 2025 Eğitim Öğretim yılı sene başı öğretmenler kurulu toplantısı aşağıda belirtilen tarih ve saatte öğretmenler odasında gündem maddelerini görüşmek üzere yapılacaktır. Katılımlarınızı önemle rica ederim.

Ramazan YAMAN

Müdür


Toplantı Tarihi: 02.09.2024

Toplantı Yeri: Öğretmenler Odası

Topantı Saati:11.00


GÜNDEM MADDELERİ:

1) Açılış ve yoklama

a) Saygı duruşu ve istiklal marşı

b) Kurul yazmanlarının seçimi (2 kişi)

c) Gündem maddelerinin okunması. Gündem maddelerine eklenmesi istenilen konuların oy çokluğuyla kurul gündemine alınması

2) Öğretmenlerle ilgili hususların görüşülmesi

a) 2024/53 Sayılı Genelge 2024-2025 Eğitim Öğretim yılına ilişkin iş ve işlemler hakkında bilgilendirme

b) 2024/54 Sayılı Genelge 2024-2025 Eğitim ve Öğretim Yılı Türkiye Yüzyılı Maarif Model’ine İlişkin İş ve işlemler hakkında bilgilendirme

c) Bakanlık emirleri, mevzuat değişiklikleri, ilgili mevzuat, MEBBİS ile Tebliğler dergisi ve resmi yazların incelenmesi

ç) Rapor, izin, ayakta tedavi işlemleri

d) Nöbet görevlerinin görüşülmesi

e) Ders defterleri işlenmesi

f) Atama ve hizmet içi eğitim başvuruları ile onayları

g) Öğretmen ve Okul Yöneticilerinin Mesleki Gelişiminde Yeni Yaklaşımlar Projesi İş ve işlemleri

h) Mebbis bilgileri ve özlük hakları (derece-kademe, ek ders, maaş )

ı) İdarenin verdiği görevler

i) Denetim ve rehberlik çalışmaları

j) Bayrak törenleri başta olmak üzere her türlü anma ve kutlama törenlerinde uyulacak esasların görüşülmesi

k) Personel kılık-kıyafet yönetmeliğinin incelenmesi

l) Mesleki çalışma esaslarının görüşülmesi

m) 2023-2024 Eğitim-Öğretim yılı için oluşturulacak kurul/komisyonlara üye seçimleri

n) İş Sağlığı ve Güvenliği

o) Öğretmenlerin okul dışı kurslarda görev almaması, ders vermemesi

3) 2023-2024 Eğitim-Öğretim yılının değerlendirilmesi

a) Akademik başarı yönünden

b) Sosyal faaliyetler yönünden

c) Rehberlik faaliyetleri yönünden

d) Kurum Standartları yönünden

4) Ders işlemleri ile ilgili esasların görüşülmesi

a) Zümre Öğretmenler Kurulu toplantılarının planlanması

b)Okul zümre başkanlarının belirlenmesi

c) Ders yılı, ders süresi ve zaman çizelgesinin açıklanması

d) Ders dağılımı ve haftalık ders programı hususlarının görüşülmesi

f) Sınıf rehber öğretmen dağılımı ve görevlerinin görüşülmesi Sınıf düzeni, oturma planı, sınıfın kullanımı

g) Yıllık ve günlük planlar ile Bireyselleştirilmiş Eğitim Programlarının görüşülmesi

h) Atatürkçülükle ilgili konuların işlenişi ile öğretim programlarının uygulanmasına yönelik hususların görüşülmesi

ı) Ders kitapları, kaynak kitap kullanımı, eğitim aracı ve bireysel öğrenme materyallerinin görüşülmesi

i) Konuların işlenişinde uygulanacak öğretim yöntem ve tekniklerinin görüşülmesi

j) Veli Whatsapp grupları

5) Öğrencileri ilgilendiren hususların görüşülmesi

a) Ölçme değerlendirme ve sınavlar hakkında genel bilgilerin verilmesi

b) E-okul uygulamaları (sınav tarihleri, sınav cevap anahtarlarının teslimi, not ve devamsızlık girişleri, öğrenci dosyalarının tutulması)

c) Öğrenci devam-devamsızlık, izin, faaliyet, sevk ve rapor durumları

ç) Başarıyı artırmak için yapılacak çalışmaların görüşülmesi

d) Okul Aile Birliği oluşumu ve veli toplantılarının planlanması, veli toplantısı için izin alınması

e) Öğrenci kıyafetleriyle ilgili uygulanacak ortak esasların tespit edilmesi

f) Okul demirbaşları ve ortak kullanım alanların ile okul, sınıf ve çevrenin korunması, bakımı, temiz tutulması ve tasarruf tedbirlerinin görüşülmesi

g) Kitap Okuma alışkanlığı, Sınıf kitaplıklarının oluşturulması

h) Değerler eğitimi çalışmalarına yer verilmesi

ı) Öğrenci sağlığı ve okul güvenliği hususlarının görüşülmesi

i) Özel Eğitim - Taşımalı Eğitim ve uygulamalar hakkında görüşülmesi

6) Milli Eğitim Bakanlığı Sosyal Etkinlikler Yönetmenliğine göre yapılacak çalışma esaslarının görüşülmesi

a) Sosyal Etkinlik Modülü hakkında bilgi verilmesi

b) 2024-2025 Eğitim Öğretim döneminde okulumuzda açılacak kulüplerin belirlenmesi ve danışman öğretmenlerin seçimi ile görevleri (Kulüp faaliyet evrakları ve planlarının idareye teslimi)

c) Sosyal Etkinlikler Kurulunun oluşturulması ve görev esaslarının belirlenmesi (Sos. Etk.Yön.mad:6), (1 müdür yardımcisi, 3 öğretmen, 2 öğrenci ve 1 veli)

d) Belirli gün ve haftaların belirlenmesi (Evrak İşleri)

e) İl içinde yapılacak bilimsel, sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif etkinlikler ile gezi ve yarışmaların planlanması (İl ve ilçe genelinde düzenlenen şiir, resim, kompozisyon yarışmaları)

f) Dilimizin Zenginlikleri projesi kapsamında yapılacak çalışmalar

g) Okulda yapılacak sosyal ve kültürel faaliyetlerle ilgili izin alınması, içerik hakkında bilgi verilmesi

8) Öğrenci rehberlik hizmetleri yapılacak çalışma esaslarımın görüşülmesi

a) Rehberlik çerçeve planının hazırlanması

b) Rehberlik hizmetleri yürütme komisyonunun oluşturulması

c) Kaynaştırma Bütünleştirme Yoluyla Eğitim uygulamaları, Üstün yetenekli öğrencilere yönelik yapılacak çalışmalar

d) Veli ziyaretleri

9) Ders dışı eğitim ve öğretim faaliyetlerinin görüşülmesi

a) Egzersiz & kurs çalışmaları

b) Proje çalışmaları

10) Destekleme ve Yetiştirme Kursları

a) 2024-2025 Destekleme ve Yetiştirme Kursları yönergesinin incelenmes

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 27.08.2024 - Güncelleme: 27.08.2024 11:50 - Görüntülenme: 89
  Beğen | 1  kişi beğendi